NVP v Brně

05.01.2013 15:04

Nový rok jsme začali výstavně :), zúčastnili jsme se Hanácké národní výstavy, která se konala v Brně. Posuzovala paní Mlada Svobodová (pro nezasvěcené chovatelka sheltií) a tak mě docela zajímalo, jak Sofi dopadne, zejména, když bylo přihlášeno celkem 10 mladých fen. Ve velký úspěch jsem nedoufala, protože Sofča moc na vystavování není... je to málo akční a mnoho neznámých věcí a vůbec... takže mě poměrně dost překvapilo, že jsme zůstaly v poslední čtveřici a ještě více pak, když paní Svobodová řekla, že všechny 4 fenky jí připadají rovnocenné, takže teď už záleží na nejlepším předvedení. No a vzhledem k tomu, že se Sofča opravdu předvádět nechce, dostala V4 :) a velmi pěkné hodnocení. Zhodnoceno podtrženo...rok 2013 jsme začali úspěšně :D.
Fotečky tentokráte nemám, do Brna jsme jeli vlakem a foťák se mi prostě už do batohu nevešel. Pár foteček z výstavy je však na rajčeti nebo na FB.

Nový rok jsme začali výstavně :), zúčastnili jsme se Hanácké národní výstavy, která se konala v Brně. Posuzovala paní Mlada Svobodová (pro nezasvěcené chovatelka sheltií) a tak mě docela zajímalo, jak Sofi dopadne, zejména, když bylo přihlášeno celkem 10 mladých fen. Ve velký úspěch jsem nedoufala, protože Sofča moc na vystavování není... je to málo akční a mnoho neznámých věcí a vůbec... takže mě poměrně dost překvapilo, že jsme zůstaly v poslední čtveřici a ještě více pak, když paní Svobodová řekla, že všechny 4 fenky jí připadají rovnocenné, takže teď už záleží na nejlepším předvedení. No a vzhledem k tomu, že se Sofča opravdu předvádět nechce, dostala V4 :) a velmi pěkné hodnocení. Zhodnoceno podtrženo...rok 2013 jsme začali úspěšně :D.
Fotečky tentokráte nemám, do Brna jsme jeli vlakem a foťák se mi prostě už do batohu nevešel. Pár foteček z výstavy je však na rajčeti nebo na FB.